Tuesday 21 February 2012

Afscheid van Simon

Lieve Liduina,Tasmin,Maya, Galen, Martijn en alle betrokken Aikido vrienden,

Hierbij wil ik jullie condoleren met het vertrek van Simon, het afscheid duurde een tijd en dan is hij er plotseling niet meer.
Om zo veel mogelijk bij hem te zijn ben ik de laatste maanden samen met Erik Louw naar de maandelijkse Aikido training gekomen.
Het was fijn te zien dat Simon dit op prijs stelde.

Als Aikido vriend hebben we veel mee gemaakt en hebben we onze kinderen zien opgroeien.
Erik Louw is op dit moment in Argentinië en vandaag heb ik hem gesproken en hij wenst jullie allemaal sterkte.

De blog gaf me het gevoel dat ik dicht bij hem kon zijn en ik stel het bijzonder op prijs dat jullie dit met anderen hebben willen delen.
De foto van zijn dode lichaam was confronterend maar gaf me de mogelijkheid om het verlies van zijn leven te verwerken.

Hierbij wens ik jullie veel sterkte met het verwerken en ik zie jullie snel om samen afscheid te nemen.

Met dierbare groeten,
Niek Remkes

 

No comments:

Post a Comment